
![]() |
Czas montażu: | ok. 3-4 h. |
![]() |
Wymagania: | regulacja wysokości fotela |
![]() |
Potrzebne narzędzia: | klucz SPLINE M10 klucz SPLINE M8 narzędzie do podważania plastików szczypce do przewodów |
![]() |
Potrzebne części: |
|
![]() |
Części wymontowane: |
|
![]() |
Pierwszą czynność jaką trzeba wykonać to wymontowanie fotela pasażera i wyjęcie go na zewnątrz. Odkręcamy u podstawy 4 śruby kluczem SPLINE M10, |
![]() |
odpinamy kostki od podłogi i wyciągamy fotel w miejsce, gdzie wygodnie będzie nam dokonywać modyfikacji. |
![]() |
Zdejmujemy zagłówek i demontujemy wszystkie plastikowe osłonki z lewej jak i z prawej. |
![]() |
Teraz musimy oddzielić oparcie od siedziska. Połączone są ze sobą czterema śrubami - odkręcamy kluczem SPLINE M8. |
![]() |
Kiedy już mamy oddzielone oparcie od siedziska, zaczynamy od zdejmowania pokrowca wraz z gąbką. Pierwszy krok to rozpięcie pokrowca u samego dołu oparcia i podniesienie go delikatnie do góry. |
![]() |
Odsłaniamy też kawałeczek gąbki przyszytej w tym miejscu do pokrowca, pokażą się dwa druciane haczyki, odczepiamy je od metalowej ramy oparcia (płaskim śrubokrętem podważamy końcówkę haczyka). |
![]() |
Odwijamy pokrowiec do oporu. |
![]() |
I tak kończymy demontaż ramy oparcia - odstawiamy ją na bok wraz z airbagiem, którego nie demontujemy. |
![]() |
Teraz możemy połączyć oparcie z siedziskiem śrubami (4 szt.). Następnie przekładamy przewody (airbag i podgrzewanie) po wewnętrznej stronie części metalowej oparcia do samego siedziska. |
![]() |
Po drugiej stronie fotela jest osłonka mniejsza, która również w tylnej jej części mocowana jest na plastikowy nit, a jej przednią część trzeba wcisnąć między siedzisko a klamrę pasa bezpieczeństwa. |
![]() |
Nie zmieniając strony możemy założyć kapę kryjącą maskującą mechanizm oparcia - trzyma się tylko i wyłącznie na zatrzaskach. |
![]() |
Osłonka montowana również na zatrzaski po lewej stronie oparcia fotela to ostatnia maskownica - na nią montujemy gałkę regulacji nachylenia oparcia i dźwignie składania oparcia. |
![]() |
Pozostało zniszczyć troszeczkę poszycie i wydłubać w nim otwór na gałkę "regulacji lędźwiowej", |
![]() |
Cały fotel poskładany i gotowy do montażu wewnątrz auta. Czas sprawdzić efekt modyfikacji. |
![]() |
A oto i on - efekt końcowy. Fotel, aby złożyć z zagłówkiem trzeba trochę odsunąć do tyłu. |
Czy są bliźniacze modyfikacje do Golfa 7 ? Konkretnie fotele ergoActive
OdpowiedzUsuń