Kiedyś na TVN Turbo w programie prowadzonym przez Pana Grzegorza Dudę (notabene przesympatycznego), 101 napraw (
S02E12), widziałem przeróbkę dysz spryskiwaczy przedniej szyby. Faktycznie to co zaprezentowano w programie miało sens. Używane w podstawowym wyposażeniu dysze mają 3 otwory z których bezpośrednio podawany jest płyn na szyby strumieniem. Jest to nie efektywne, nie ekonomiczne, a do tego przestarzałe - jakby poprzednia epoka. Zacząłem więc szukać rozwiązania i znalazłem, na konkurencyjnym blogu u "Wujka Zdziśka z Ameryki" -
- VAG TURBO DIESEL -. Okazuje się że spryskiwacze z mgiełką montowano w VAG fabrycznie np w Audi A7. Zamówiłem zatem nowe dysze w ASO. Istnieją tylko wersje podgrzewane, ale pewnie nic nie szkodzi jeśli nie macie takiej wersji, po prostu nie podłączycie kostki. Pozatym dysze od A7 są dziwnym trafem tańsze niż w CC, które pochodzą od Audi TT (8J0). Poniżej przedstawiam więcej szczegółów...
Niestety filmik nie działa :(
OdpowiedzUsuńDziała
OdpowiedzUsuńWitam, czy taka przeróbkę można zaadaptować w VW GOLF 7 ?
OdpowiedzUsuńwydaje mi się że ta część będzie miała mgiełkę do Golfa VII: 5M0955986C9B9 - lewo i prawo jest takie same.
UsuńCzy te dysze będą pasowały do Passata B6?
OdpowiedzUsuńPrzecież w B6 są mgiełkowe i podgrzewane
UsuńMgiełka jest fantastyczna pod warunkiem, że producent umiejscowi spryskiwacze we właściwych miejscach.
OdpowiedzUsuńMam Golfa 7 i od nowości cześć szyby od strony pasażera się nie domywa bo inżynierowie z vw umiejscowili jedną z dysz w niewłaściwym miejscu.
Witam, do Golfa 5 2005 podejdą?
OdpowiedzUsuńDo Jetta Mk6 2011 podejdzie?
OdpowiedzUsuńWitam czy te dysze spasują do golfa v ? Czy są jakieś inne sprawdzone ?
OdpowiedzUsuń