TABELA
wymagania | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
— | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
czas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 min | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
narzędzia | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
narzędzie do podwarzania plastików | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
części | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Przełączniki świateł
Przełączniki lusterek
Przełączniki szyb
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pozostałości | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Przełączniki świateł
Przełączniki lusterek
Przełączniki szyb
|
PRZEŁĄCZNIKI DRZWI KIEROWCY
Tak prezentują się przełączniki w standardowej kolorystyce. |
Teraz podmieniamy przełączniki. |
Dżojstik lusterek podważamy tylko z przodu gdzie trzyma go wypustka. |
Natomiast przełączniki szyb mają mocniejsze zamocowanie i muszą wyskoczyć z aż trzech zapadek z jednej strony, po czym wciskamy cały przełącznik do środka. |
Do pustych miejsc wciskamy kolejno przełączniki chrom - luterek |
i szyb, aż zapadki zatrzasną się. |
Całość montujemy w drzwi, nie zapominając oczywiście o wpięciu kostek z przewodami. |
PRZEŁĄCZNIKI DRZWI PASAŻERA
Przełączniki pojedyncze, zarówno w przednich jak i tylnych drzwiach wymienia się identycznie. |
Najpierw zdejmujemy dolną część rączki plastikowej. |
Następnie odpinamy kostkę od przełącznika szyb. |
Przełącznik trzyma się na czterech zatrzaskach. Na zdjęciu widać dwa, trzeba odbezpieczyć je i wcisnąć przycisk w dół. |
W wolne miejsce dodajemy nowy przełącznik. |
Podpinamy kostkę |
i zakładamy osłonkę uchwytu. |
PRZEŁĄCZNIKI DRZWI PASAŻERA
Standardowy przełącznik wygląda tak jak powyżej i jest w kolorze czarnym oznaczanym REH. |
Demontaż jest prosty, przełącznik musimy ustawić w pozycji między '0' a światłami pozycyjnymi lub Auto i jednocześnie wcisnąć przełącznik do środka, |
a następnie wyciągnąć z gniazda. Taka operacja chowa zapadki na sprężynce i obluzowuje przełącznik. |
Wyciągamy cały |
i odpinamy wtyczkę, musimy docisnąć zapadkę, aby wyszła. |
W puste miejsce wpasowujemy nowy dekorowany matowym chromem przełącznik świateł. |
Wciskamy go póki nie poczujemy, aż zapadki go zablokują. |
Tak wygląda efekt końcowy. |
Montowałes ORI czy z Aliexpress?
OdpowiedzUsuńNie moge znaleźc tych przysisków do szyb dedykowanych do skody, do swiateł juz mam z zielonym podświtleniem ale przełaczników brak.
Oryginały.
UsuńDzień dobry.
OdpowiedzUsuńMam pytanie odnśnie nie samego przełącznika świateł, a miejsca, w którym jest montowany (cały plastic/"zaślepka"). Czy taka część można gdzieś dostać /znaleźć? Zaczyna u mnie odchodzić z tego element powłoka I nie wygląda to ładnie. Z gory dziękuję.
proszę podesłać na maila (modyfikacje.vw@gmail.com) zdjęcie, napisze numer części
Usuńmanyec, muślisz ze sam joystic dało rade by wymontowac i do przełacznika w Octavii II FL włożyć?
UsuńFL2 nie ma zielonego podświetlenia przypadkiem?
Usuńmusze psrawdzić
OdpowiedzUsuńPytanie z innej beczki: w czym są robione schematy i nanoszone kolorowe strzałki-zakreślenia na zdjęciach? Pzdr
OdpowiedzUsuńmam pytanie. czy moga byc inne numery zamontowane przelacznikow i beda chodzic ? bo ja mam taki od kierowcy 1K4959857
OdpowiedzUsuńten przełącznik OK, ale istnieje z wykończeniem chrom matt?
UsuńWitam, zakupiłem włącznik świateł do tourana zamiennik i mam problem ponieważ światła włączają się na pozycji 0. Ktoś pomoże ?
OdpowiedzUsuńjaki numer części? Jaki był wcześniej, troszkę więcej informacji proszę
UsuńA gdzie kupiłeś te wszystkie części? W ASO?
OdpowiedzUsuńASO/Allegro/OLX, różnie
UsuńA czy do tego grona chromowanych przycisków nie zalicza się jeszcze przycisk od odblokowania klapki wlewu paliwa?
OdpowiedzUsuńZalicza się. Koszt około 35 pln.
OdpowiedzUsuń